Driftinfo

Samtliga fakturor levererade

Det fel som påverkat inmailade filer för några av våra kunder är som sagt åtgärdat, och alla fakturor som blev försenade pga felet har nu levererats. Det vi INTE har levererat är delar av det som ankommit till oss efter kl 09:00 i morse, men de berörs heller inte av felet. De kommer att levereras […]

Störning i mailtjänsten för vissa -åtgärdat nu

Ett fel som påverkat inmailade filer för några av våra kunder är nu åtgärdat, men för dessa kunder innebär det att filer från ca 22:00 torsdag den 17 juni och fram till kl 09:00 den 22 juni kan levereras med en fördröjning. Vi jobbar på att hinna leverera allt idag, men det är möjligt att […]

Tips: Kontrollera er maillåda!

Har ni automatisk vidarebefordran av era fakturor till oss? Då kan det vara bra att vara lite extra uppmärksam nu. Microsoft har nämligen sedan en tid tillbaka gjort förändringar gällande policys för mail forwarding, vilket inneburit störningar hos några av våra kunder som valt att ha automatisk vidarebefodran från egna mailadresser och till vår *@pdf.attest […]

Störning i mailtjänsten för er som skickar till @pdf.elektronomi.se

Mellan kl 10:33 den 1 februari och kl 10:29 den 4 februari hade vi en störning i en mailtjänst, och detta kan ha gjort att det som mailats till adresser med @pdf.elektronomi.se kan saknas och behöver skickas om. Observera att inga andra mailadresser än de som innehåller just @pdf.elektronomi.se är påverkade! Sedan torsdag 4 februari […]

Störning i mailtjänsten

Pga en störning i vår mailtjänst har ett fåtal fakturor till några av våra kunder med prefixet GEM blivit försenade. Det handlar om 15 fakturor, alltså ingen stor mängd, men det är nog så allvarligt då de blivit starkt fördröjda. Samtliga fakturor komemr att levereras innna kl 13:00 idag,  och de låg i bunten 2020061190141. […]

Till våra kunder!

Tyvärr kan våra leveranser komma att påverkas nu, men vi gör allt vi kan för att minimera backloggen.

Planerade servicefönster

Här lägger vi ut information om våra servicefönster och andra planerade åtgärder som rör våra servrar, programvaror osv.

Under servicefönstren kan driftstörningar uppstå, men det kan också vara så att att ni som kund inte märker av dem alls. Vår målsättning är förstås att störningarna ska vara så minimala som möjligt och vi lägger dem därför alltid utanför kontorstid. I den mån det går försöker vi också lägga dem lite senare på månaden, när det blir lite lugnare i våra system.

Har ni frågor runt servicefönster eller vår drift, v g kontakta vår support:
support@attest.nu eller 063-13 05 30.

Lägg till vår servicekalender till din Google Calendar.

juli 2021

mån tis ons tor fre lör sön
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
  • Servicefönster
29
30
31

Håll dig uppdaterad!

Prenumerera på våra utskick med driftinfo och nyheter.

Attest.nu använder sig av cookies för att ge dig bästa möjliga upplevelse.
Klickar du på acceptera godkänner du våra cookies. Väljer du att blockera kommer du inte att kunna använda alla funktioner på sidan.

Läs mer om hur vi hanterar cookies här »